2009/09/08

Emlékfutás

Ezt a levelet kaptuk:

Jessi vagyok, az egyik 6é-s kangoo futó! :) Azért írok levelet, mert most pénteken lesz a következő "éjszakai levegőtisztítás" a fővárosban :), ám nekünk, kangoosoknak ez különleges futás lesz, emlékfutás. Ugyanis 2008. szept. 8-án hunyt el tragikus hirtelenséggel, autóbalesetben Hornyák Ádám "Ádee" (kangoo master trainer, nemzetközi prezenter), aki bevezette, felépítette, megszervezte a kangoot Magyarországon, guiness rekordot állított fel a FittArénán (több, mint 800 kangoos ugrált egyszerre egyidőben), és nem csak ezt a fajta mozgásformát szeretette meg az emberekkel, hanem magát a mozgást, a sportolás élményét! Rá szeretnénk emlékezni ezen a pénteken, hiszen ő is szeretett futni, és a kangoo volt az élete, a mindene, az évezred őrülete!

Fussunk mindannyian az ő emlékére!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok,

nagyon rég nem voltam ezen a futáson. Régen Viki vizslával szaladgáltam. 1 hónappal ezelőtt kedvem támadt éjszaka biciklizni és felvettem egy sárga színű mellényt, és mit ad Isten, hát nem a É-s mellénykém került elő??? Távollétem viszont más miatt volt: 1 éve lebénult mind a két lábam, januárban kezdtem újra futni, de csak naygon lassan ment. Még nyár elején sem voltam túl gyors. Most viszont meg szeretnék próbálkozni ezzel a távval, igaz nem gyorsan, kocogósan, de remélem, menni fog. Viki vizsla sajnos, nem tud jönni, ő pedig egy nagy műtéten van túl, most épülget. DE mi Soha nem adjuk fel! Ha Isten is úgy akarja, találkozunk este a Móriczon!
Mira

KoBold írta...

Múltkor a Szigeten szembefutottál, rád is köszöntem.
Nem tudtam, hogy beteg voltál, nagyon örülök, hogy megint tudsz jönni!