2009/09/13

A 2009.09.11.

Emlékfutás, több szempontból is.

- Hornyák Ádám a Kangoo magyarországi alapítója 1éve hunyt el(a mostani jegyünk fényképesen is RÁ emlékszik)

- WTC elleni támadás 8.évfordulója

31+1 fő, 18+1futott, ebből 9pattogott, 4guruló(2biciklis és 2göris :)
arról a bizonyos 1 főről el kell mondani, hogy a ZP-nél csatlakozott be hozzánk a haverjával együtt, de a haver puhány volt és kiállt, mert gyrossal volt :)
szóval 1fő, aki ki tudja már hanyadik sörön, jégeren és egyéb alkoholtartalmú itóka elfogyasztásán volt túl, mindenki azt hitte, pár „megálló” és kidöl a fazon, de neeeeeeeeeeeeem :)
a jászainál már kapott mellényt, amit ugyan forditva sikerült magára ráncigálni, de idővel ez is helyre került :)
öltözete,személyleírás: börkabát, farmernadrág és valami torna -féle cipő, kezében egy borospohár :D ebben suhant úúúúúúúúgy, hogy mindegyikünket megszégyenitett :)
tiszteletbeli 6é futó lett, ezért kapott egy mellényt is :)
34 vagy 24 duda, ketten számoltak két félét :) és van amit 2x :)
fussforrest 1db, petőfi híd kanyar környékén hallottuk.
Boldinak most pisilnie nem kellett, viszont a Margitszigetet megint "elfelejtettük bemondani" és élmény dús futásunk volt a sötét, itt-ott eléggé hepe-hupás margit hidon :)
Még hacsak hepe meg hupás, de olyan tömeg volt rajta :)

Találkozunk Októberben, amikor is oda-vissza futunk, tehát 17,2km :)
A pontositás kedvéért(mert többen megjegyezték), nem éjfélkor indulunk(akkor csak találkozunk), hanem 0:32kor az utolsó villamos indulása után, tehát célszerű fél1re legkésöbb ott lenni :)

Ui.: Fotókat feltöltöttem IDE, mivel szőke vagyok, ezért ügyes is és véletlenül összekevertem két feltötlést, ugyhogy remélem a lerészegedő képek nem abba a mappába kerültek :)
Megértéseteket köszi :)

22 megjegyzés:

Törőcsik Balázs írta...

Üdvözletem! :)
Én voltam a bőrkabátos idegen, és szeretnék korrekciót kérni: nem söröspohár, hanem pezsgőspohár volt ám nálam.

Egyébként lehet, hogy legközelebb is találkozunk; talán a cimborámnál sem lesz Gyros, így velünk futhat ő is... XD

PicilányVicky írta...

Örömmel látlak erre fele,kicsit aggodtam,hogy nem találsz meg minket,de ezek szerint nem voltál elég részeg és a netet is fantasztikusan ismered :)
még1x gratulálok,ügyes voltál :)
a képeket felpakoltam,reméljük legközelebb is látunk :)

PicilányVicky írta...

léééééééécike egy kangoos irjon nekem,mert tényleg szeretném kiprobálni ama remek sportot :)
köszi :)

picilanyvicky@gmail.com

ST írta...

Sziasztok!
Én egy másik szőke lány vagyok a 6É futásról :) Érdeklődöm, van-e esetleg vki köztetek, aki szívesen futna maratont 3 fős váltóban okt. 4-én, a futás napján (ketten már vagyunk)?

Névtelen írta...

Sziasztok! Én szívesen futnám veletek a háromfős váltót, de már neveztem a minimaratonkára. :-( De kérlek keress meg, és beszéljünk róla. Megtalálsz engem a magnumok@citromil.hu-n, a nevem pedig Varga Tibor. Jut eszembe Picilánykám, hoyg én megadok neked minden infót a kangoosokkal kapcsolatban, én már egyszer megkaptam tőlük. Megkeresem az e-mailt és átküldöm neked... Szép napot mindenkinek.......

cciepursuit.blog.hu írta...

ST: Lehet hogy veled egyeztettem erről a buszon, visszafelé a Moszkváról?
Adtál egy emailcímet, de az nem működik.

magnumok írta...

Szia. Nem velem, mert én még mentema cangámért és tekertem haza. Én nem egyeztettem erről még senkivel sem. :-)
De ha gondolod keress meg. Szép napot neked, szia...

cciepursuit.blog.hu írta...

Látod ezt biztos. Főleg hogy nem is neked írtam az előző kommentet, hanem ST-nek. :)

magnumok írta...

És valóban, ezer meg százötven bocsika... Teljesen jogos, most szégyenlem magam. :-(

KoBold írta...

Na végre egy kis pezsgés! Csak így tovább! :-)

magnumok írta...

Ezt mondom én is Boldikám.... Éppen most mondtam ugyanezt a kollégámnak, hoyg végre beindul egy kicsit az oldal. :-) Azért a retourra is készülünk ám ezerrel, gyakoroljuk a tieven kóllágem..... :-)

Névtelen írta...

Szia Picilány!

Jessi vagyok. Du. küldtem neked infókat az emiledre kangoo ügyben, megkaptad? A nagy lábon élés miatt te igen különleges eset vagy! De nincs lehetetlen, van rád való cipő is! :)

PicilányVicky írta...

Jessi,köszönöm szépen,már válaszoltam is :)
minden szemponból különleges eset vagyok :) :P

ST írta...

Sziasztok!
Igen, velem egyeztettél, és ezt a címet adtam: kemenycukor@gmail.com - elvileg működik!
Akadt közben némi probléma: ti. a másik váltótag meghúzta a derekát, így nem biztos, h. tud jönni... De azért nem adom fel, írjaok, ha tényleg érdekel!

magnumok írta...

Sziasztok. Küldtem neked e-mailt a váltóval kapcsolatbna, majd nézd meg kérlek. Szép napot mindenkinek, sziasztok.... :-)))

magnumok írta...

Sziasztok!
Csak szeretném tudatni azokkal akik nézik az oldalt és a hozzászóláokat, hoyg összeállt a váltó aki futni fogja a maratont. Ebből a három főböl sajnos csak ketten leszünk 6é-sek, de majd jövőre..... A nevezésen a nevünk: LELKES 6É-SEK. Szurkoljatok ám nekünk sokat-sokat... :-)))

ST írta...

Sziasztok!
Budapest Maraton szurkolói kártya: http://www.futanet.hu/cikk/spar/2275

ST írta...

Sziasztok! Örömmel értesítelek Benneteket, h. a Lelkes 6É-sek 3 fős váltócsapata sikeresen, 4 órán belüli idővel telseítette a 24. Budapest Maraton távját :)

cciepursuit.blog.hu írta...

Precíz munka volt gyerekek, gratulálok.
Az esemény utáni sportsört pedig ismételni fogjuk! :)

KoBold írta...

Gratulálok, nagyok vagytok!

magnumok írta...

Hát magam is gartuállok a három fős váltó tagjainak, így maganak is. :-))) Tényleg jó volt, jövőre ugyanitt!!! És persze a retouron találkozunk.....

magnumok írta...

Most néztem meg az eredménylistát, a "lelkes 6é-sek" váltócsapata a 105. lett a staféta váltó csapatai közül, a bruttó időnk lett: 03:59:36. A nettó azaz a valós időnk pedig 03:55:32 lett! Szerintem ez nem egy rossz eredméyn,mmégegyszer gratulálok mindenkinek!!!!! :-)