2007/12/17

Jött egy levél

Üdv!

Ezúton szeretném elmondani,hogy nagyon jó élmény volt az éjszakai futás. Most voltam először ilyenen, és úgy tervezem(zük, a 2 barátommal együtt aki velem volt), hogy legközelebb is részt veszünk, és hívunk még több embert. Most is próbáltunk beszervezni akit tudtunk, de sajnos mi is későn értesültünk a dologról és nem mindenki tudta megoldani úgy a programját, hogy beleférjen a futás is.

Kicsit meglepett, hogy nem volt senki a krosztályomból (tizenévesek) ha jól figyeltem én voltam a legfiatalabb tag, de azért nem bántam meg, hogy elmentem.

Néhány dolgot azért hiányoltam és szeretnék egy-két építő jellegű javaslatot tenni:

Sajnálom, hogy nem örökítettük meg sehogy, jó lett volna, ha készülnek képek, ezért javaslom, hogy legközelebb vki hozzon magával digitális fényképezőgépet. A készült képeket pedig aztán fel lehetne rakni az oldalra.

Valaki pedig vállalhatná, hogy hoz magával kamerát és úgy futja végig a távot, mindent rögzítve.
Lenne bizonyíték, hogy ott voltunk :P

"Levezetésképpen" pedig szervezhetnénk egy afterpartit, ha benne vannak mások is. Szerintem jó 5let lenne.

Köszönet minden résztvevőnek és szervezőnek, télleg jó volt a Szombat.

Üdvözlettel,

Kiss Attila
egy lelkes résztvevő

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A kameráról jut eszembe. Valaki egyszer a fején kamerával nyomta le a távot. Azzal a videóval mi van?

Fotózással tényleg lehet próbálkozni. nekem van egy pár képem igaz csak mobillal és épphogy csak valamelyik piros lámpánál megállva szóval olyan is....

KoBold írta...

A futáskor azt ígérték, hogy az eredeti szalagot megkapjuk, ha átírták róla az anyagot. Persze azóta se kép, se hang. 1-2 email után nem erőlködtem tovább. Adásban sem voltunk végül tudtommal. Ennyit az RTL Klubról...

Fotózás - két dolog van ezzel kapcsolatban:
Egyrészt a gépet cipelni kell, amit sokan nem szívesen tesznek meg futás közben.
Másrészt komolyabb gép kell hozzá. Az átlag kompakt gép vagy vakuzik - ilyenkor a csíkjaink bevillannak és elég sajátos lesz a kép -, vagy nem elég érzékeny, amitől alulexponált és/vagy bemozdult lesz a kép.
A kettő együtt szerintem sokakat elrettent a 6É fotózásától...